Digitalizace fyzických produktů

Digitální model fyzických produktů umožňující neomezující způsoby využití v marketingu, prezentaci a vizualizaci

Co je digitalizace fyzických produktů a k čemu slouží?

Máte-li jakýkoliv fyzický výrobek a chcete jej digitálně prezentovat, brzy narazíte na řadu limitací - dnešní zákazník očekává moderní prezentaci doplněnou možnostmi individualizace při maximální jednoduchosti výběru. Právě s tím a s efektivní tvorbou marketingového obsahového mixu pomáhá produkt Digitalizace fyzických produktů.


Představte si, že vyrábíte automobil. K jeho prezentaci potřebujete obří množství fotografií, videí i interaktivního obsahu ve formě konfigurátoru vozu pro web a sociální sítě. Tvořit vše ve fyzickém světě je nesmírně časově náročné a nákladné, navíc při tomto stylu pravděpodobně nedosáhnete požadovaného emotivního výsledku v očích potenciálního zákazníka. U plně digitální produkce je vše 100% ve vašich rukou - produkt, světlo, stíny, odlesky, prostředí i dění. V rámci všech obsahových kreativ (fotografie, video, interaktivní apliakce) je používán stále jeden model, přičemž jeho barva, vlastnosti i chování lze měnit při tvorbě kreativy prostřednictvím pár kliků.


Nyní si namísto auta představte Váš produkt. Dává vám využívání digitálního modelu namísto fyzického produktu smysl? Ozvěte se.

Co je Unity Forma?

Forma je nový produkt společnosti Unity Technologies určený pro tvorbu obsahu pro marketing s plným využitím digitálního modelu.


Co jsou klíčové výhody?

  • Rychlost a jednoduchost

    Automatická příprava materiálů a možnost napojení API zásadně zjednodušuje a zrychluje tvorbu vizuálů i interaktivních realtime konfigurátorů.

  • Omnichannel distribuce

    Fotografie, videa i interaktivní konfigurátory lze jednoduše distribuovat ve formátu přístupném z PC, mobilních zařízení i prohlížeče.

  • Evokace pohlcujících zážitků

    Umožněte zákazníkům prozkoumat Váš produkt ve fotorealistivké kvalitě interaktivním způsobem s pocitem blízkým realitě.

  • Nové možnosti

    Zefektivnění tvorby obsahu pro marketingové a prezentační účely Vám umožní přemýšlet nad novými způsoby propagace.